Followers, iloveyou :*

Tuesday, November 13, 2012

Masih menanti

ASSALAMUALAIKUM..

Sekian lama tidak update blogger yang lama ditinggalkan sebab exam PMR, kini aku kembali
meng-update.


Okay, pagi tadi pukul 03:22AM, dia sent mesej. Dia dah nak otw nak pergi airport sebab nak pergi sarawak. Huaaaaaaaaaaaa ;( sedihnyaaaaaa, Harap sangat dia selamat sampaiii, dan, akhirnya, dia sent mesej lagi pukul 08:59AM, dia selamat sampai, Alhamdulilah Ya Allah : )
Sekarang dia ada dekat homestay, risau aku perempuan sarawak mengorat dia, hahahaha :D   lagi risau kalau dia yang mengorat perempuan sarawak, *kaki makan dia* berani ? cubalah yaaa ;)
Agak- agak best tak kt sana eh? Act, aku tak teringin langsung pergi sana, taktahu sebab apa, mungkin kisah FAMILY aku tu kot, sebab tu aku tak teringin langsung pergi sana. Aku menanti kepulangan dia :')

Hmm, lagi berapa hari ja result PMR dah nak keluar, harap- harap ada rezeki nak sambung belajar kt tempat laen, InsyAllah. Kalau tak ada rezeki nk buad cena kann, tp sabaq jelahh. Abang aku ckap 'Rezeki masing- masing' :D that's why aku sabaq, berharap agar Allah SWT bagi aku dan kawan- kawan result yang elok, Amiiinn. Aku dah buad yang terbaek, semoga result PMR tu hadiah utk birthday mak aku pada 21/12 nanti ;-) Aku nak buad mak aku senyum dan menangis tengok result aku yang cemerlang, bukan menangis tengok result aku terok. Allah SWT tau segala- galanya <3

# Act, aku tunggu hari dia pulang ke kedah, aku rindu dia </3 aku harap Allah SWT jagakan dia utk aku :) Semoga dia dan family dia selamat pulang ke kedah, Amiiin. Apa- apa pun, aku dah mengantuk, Kbabaii, Assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment