Followers, iloveyou :*

Wednesday, November 14, 2012

Ketabahan seorang wanita. .

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatu.

Haiii followers ;* kali ini post yang kedua saya post selepas saya delete post yang sebelum nii. *Bukak buku baru* Okayy, untuk pengetahuan semua follower, ni wajah baru blogger saya, maaf ia memang tidak secantik blogger anda semua, tapi ini sahaja yang saya mampu ubah ;) Harap warna warni blogger saya ini, dapat mewarnai hati anda untuk baca yaa :) Saya nak speeking kejap boleh? *Boleh la kann* Lama tak buad karangan BI yang merapuu tuu, Hahaha. Okayy, nak speeking nii. . .

Dear blogger, you so cute, i keep rainbow for this blogger, and i hope you can colourful my heart and my follower. This post, i want you know, you everything in my life, you still hearing my problem  ;-) I pray to Allah SWT hope you understand me <3 I love you, that why i can't leave you alone :D


Tengoklah BI aku tuu, sangatt teruk kann, btw biaqlah, aku tulis, aku paham, hahaha, kann? nampak tak tajuk kt atas tuu? okay, harini tajuk tu agak HOTT, bagi aku k, bagi aku. Tadak seorang perempuan pun yg dapat tempuhi dugaan seorang diri, bak kata kak aina 'Perempuan kalau dia ada masalah, mcam mana pun dy cuba nak ttupkan masalah tu, suatu hari nanti dia sendiri akan luahkan masalah tu, terpulang dia nak luah kt sapa'

That right kak ;-) Sedih adik baca blogger akak tu, tapi, akak seorang perempuan yang tabah, akak byk sabarkan. Dimata org akak happy, tp dihati akak, akak lah org yg paling sedih. Takpa kak, adik ada, jgn risau :) Kita perempuan senang nk faham antara satu dgn yg laen, kalau lelaki ssah ;3 And, skrg adik dah faham knpa akak dgn MR. S tu putuskan, Adik pun pernah rasa kak, hancur tau hati ni, tp Allahkan ada dgn kita kak :) Even kita tak nampak Allah SWT, tp kita sndqi dpat rasa yg Allah tu selalu ada dgn kita kan. Luaran adek tgok akak happy, tp dalaman adek bru sedar, akak sedang diuji. Akak tabah tau :) Setiap apa yg terjadi pasti ada hikmahnyakan, kalau akak tak dpat abg S, mungkin nnt akak jumpa dgn lelaki yg betul- betul faham perasaan akak. Adik ada terbaca satu sttus ni, adik lupa samada sttus tu milik akak or tak, sttus tu berbunyi lebih kurang mcam nii 'Carilah lelaki yg sayang kita, sb untung dapat lelaki yg sayang kita, dan lupakan lelaki yg kita sayang'.


Apa- apa pun, akak sabar yeaa :D For : Kakak Aina Nadzirah Binti Roslan <3

Take care yaa kak, belajar dari pengalaman :) Adik doakan akak dijodohkan dgn lelaki yg betul- betul sayangkan akak, dan lelaki yg betul- betul boleh jaga akak adik nii. Akak buad adek gelak dgn perangai akak tu kadang- kadang ;-) Beri hati kita kepada Allah SWT sementara menunggu JODOH yang Allah SWT akan kirimkan kepada kita suatu hari nanti :D

KBabaii, Assalamualaikum :]

No comments:

Post a Comment